Şekilleri Öğreniyorum 1.0.0 APK for Android



Şekilleri Öğreniyorum 1.0.0
File name: Şekilleri-Öğreniyorum.APK
ID: air.com.oztek.sekilleriogreniyorum
Version: 1.0.0
File Size: 0.5Mb



Şekilleri Öğreniyorum Screenshots

Lastest Şekilleri Öğreniyorum APK for Android
Lastest Şekilleri Öğreniyorum APK for Android

Şekilleri Öğreniyorum Details

Bu uygulamanın amacı, zihinsel engelli öğrencilere kare, üçgen ve daire kavramlarının kazandırılmasına yardımcı olmaktır.

Uygulama ODTÜ Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü bünyesinde OZTEK (Özel Eğitim Öğrencilerine Yönelik Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamları Kullanarak Temel ve Bilişsel Kavramların Öğretimi ve Etkililiğinin Araştırılması) Projesi kapsamında geliştirilmiştir.

Bu uygulamanın çalışabilmesi için cihazınızda Adobe AIR uygulaması yüklü olmalıdır.

Ayrıntılı bilgi için www.oztek.metu.edu.tr adresini ziyaret edebilirsiniz

Şekilleri Öğreniyorum | -1 Reviewers | | Rating: 0

Download Şekilleri Öğreniyorum 1.0.0 APK

Previous
Next Post »